sobota, 1 września 2012

"nami"

Powiedz mi kim dla Ciebie jestem. Tylko fragmentem zdjęcia, łamigłówki, wspomnienia lub myśli? Garstką słów? Zdaniem? Idealny stan. Dwa podobne do siebie ciała splecione w jeden układ. Bez słów. Jak taniec bez muzyki, jak konwersacja oparta na mrugnięciach powiekami. Wszystko znajduje się, gdzieś między jedną stroną, a drugą. Składam się z dwóch światów. Zupełnie innych, które nie są w stanie żyć ze sobą. Gdy ruszam jedną ręką, druga robi to, na co sama ma ochotę. Jedna połowa ust mówi coś dobrego, a druga w tym samym czasie krzyczy. Istniejesz między moimi oddechami. Właśnie tutaj odkrywam ślady Twoich słów. Mogę Cię dostrzec pod powiekami. Śnię nieco na jawie i wyczuwam Twój oddech na mojej skórze, otwieram oczy, a on znika. Dotknij mnie. Delikatnie. Obejdź mnie bezszelestnie na paluszkach. Czy wiesz jak mam na imię? Szepcz mi do ucha. Nuć. Milcz.



1 komentarz:

  1. przyjemny blog, fajny sposób jego prowadzenia, dzięki za odwiedzenie mojego, i zawsze do siebie zapraszam ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )