wtorek, 18 września 2012

drżenie

Przesiedziałam pół nocy na kawcia.com. Jak ja kocham tak marnować czas oglądając głupie obrazki, z których połowa się tyczy mnie. I tak na dzień dzisiejszy: Dżoana, chyba Ty!, od dwóch dni kipi we mnie od nienawiści, ciągle pragnę..., wczoraj nie milczałaś, ale WIESZ, marzę, żeby takie coś zobaczyć, kręcą mnie takie włosy, zdecydowanie tak!, trzeba się przyzwyczaić, czysta prawda, uwielbiam to robić w grudniu, a wakacje właśnie się kończą, przeszczep twarzy i voila!, taaaaaaak!. Poza tym doszłam do wniosku, że na tego typu portalach 3/4 ludzi jest smutnych, nieszczęśliwie zakochanych, faceci są be, a kobiety jeszcze gorsze. Dżizys, człowieku

UŚMIECHNIJ SIĘ ! : )))
albo zjedz trochę czekolady...


1 komentarz:

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )