niedziela, 2 września 2012

zrobić

Dotknął mojego brzucha. Całymi dłońmi. Moja bariera została mocno przez Niego przekroczona. Poczułam Jego ciepło, które zawsze dawało mi tyle bezpieczeństwa. To ciepło, którego tak dawno nie czułam, za którym tęskniłam. I uświadomiłam sobie, że ta tęsknota będzie teraz jeszcze większa. Po moim ciele przeszedł dreszcz pożądania, ale w oczach doznałam gorąca. To były łzy, które trzymałam w gardle od jakiejś godziny. Nie spodziewałam się tak odpowiedniej reakcji, tak słodkiej. Wlepiłam się w Jego ramiona i pozwoliłam ulotnić się moim emocjom – ich pewnej części. Kiedy w końcu poczułam Jego wargi zagłębiające się w moje, ledwo co powstrzymałam swoje ciało. I tak pozwoliłam mu na wiele.. bo chciałam poczuć jak najwięcej Jego ciała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )