środa, 31 października 2012

ciągle

Chcę naleśników z bananami i syropem klonowym. Chcę ciepła. Chcę 36. Chcę lata. Chcę, żebyś ogrzał mi dłonie. Chcę odwagi. Chcę napływu wiedzy. Chcę łatwości nawiązywania kontaktów. Chcę spontaniczności. Chcę energii. Chcę domówkę. Chcę Twojej obecności. Chcę sesji. Chcę spaceru. Chcę leniwego poranka. Chcę złapać Cię za rękę. Chcę dalekiej podróży pociągiem. Chcę pojechać na domek. Chcę smsa. Chcę porozmawiać. Chcę wysłać Ci długi list. Chcę, żebyś wiedział. Chcę 10tys. Chcę drugą część książki. Chcę jasności. Chcę obejrzeć dobry film. Chcę kota. Chcę być pewna. Chcę Twoje spojrzenie. Chcę koronkowe rajstopy. Chcę pochodzić po górach. Chcę usłyszeć Twój głos. Chcę odwalić coś głupiego. Chcę koncertu. Chcę na chwilę wyjść z siebie. Chcę - chociaż wiem, że nie mogę - posiedzieć przy Tobie i czuć jak moje JA zachłystuje się Twoim towarzystwem.

3 komentarze:

  1. dżizas, mam nadzieję, że mówisz o sesji zdjęciowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie, na uczelni! mam ochotę się pouczyć. TAK!

      Usuń

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )