sobota, 3 listopada 2012

Cię

Chyba każdy ma takie słowa, po których staje się spokojniejszy, bardziej pewny siebie, ukojony, rozluźniony, szczęśliwszy czy upewniony. Słowa, które mają dla niego niezwyczajne znaczenie. Na pewno, zawsze, nigdy, jesteś silny, podołasz, kocham, podziwiam, tylko ty, chcę, dziękuję, z tobą, pomóż, imponujesz mi, jesteś śliczna, jesteś taki silny, czuję się z tobą bezpiecznie. Czy to któreś z nich? Twoje własne słowo/a, które leczy ducha, sumienie, problemy, niepewności. Słowa mają tak silną moc, że potrafią w parę sekund zrujnować życie albo wręcz przeciwnie - dodać skrzydeł, zrodzić nadzieję, mobilizować do działania. Zastanów się, na które słowo najbardziej czekasz? Co, za każdym razem usłyszane, wywołuje spokój, ulgę, uśmiech?
Ja otrzymałam "Cieszę się, że jesteś.".

 
 
 
 

2 komentarze:

  1. "ufam Ci" jest dla mnie jednym z najsilniejszych słów. Daje potężnego kopa do działania i ogromną satysfakcję że udało nam się (jak to mówił Mały Książę) "oswoić" drugiego człowieka. A co "oswoiliśmy" za to stajemy się odpowiedzialni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie zdecydowanie też. te słowa to taka iskierka ciepła i zapewnienia...

      Usuń

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )