poniedziałek, 23 lipca 2012

proszę

"Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it. Because nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says you're nowhere near ready, but the other half says: make her yours forever."

Zakochałam się w niebie. Codziennie wieczorem wychodzę na balkon, dwór, spacer - w zależności od tego, gdzie jestem. Ostatnio miałam okazję wstać po 4 i patrzeć na wschód. Robię zdjęcia. Ciągle ta sama perspektywa, jednak widok tak inny. I siedzę, owładnięta harmonią. Zamykam na chwilę oczy, otwieram usta i czekam na Ciebie. Na jakiś znak, sygnał telefonu. Świat wokół nagle się zatrzymuje, widzę tylko ślad samolotu na niebie. I kiedy przypominam sobie jak mnie przytulasz, momentalnie cała się rozluźniam. Tęsknota we mnie siedzi, jak drucik z miedzi, się żarzy, rzęsy mi parzy jak śpiewa Maria Peszek...





 

1 komentarz:

  1. Niebo jest ostatnio cudne :] I co najwspanialsze, nigdy dwa razy takie samo...

    OdpowiedzUsuń

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )