niedziela, 29 lipca 2012

do

Dziś stałam w oknie i patrzyłam. Dziś stałam w oknie i myślałam. Dziś stałam w oknie i widziałam Ciebie. Dziś stałam w oknie i zmieniałam poszewkę. Dziś stałam w oknie i nie mogłam się ruszyć. Dziś stałam w oknie i odpoczywałam. Dziś stałam w oknie i chciałam napisać smsa. Dziś stałam w oknie i wewnętrznie krzyczałam "Spójrz tu!". Dziś stałam w oknie i widziałam Twoje ręce. Dziś stałam w oknie i się powstrzymywałam. Dziś stałam w oknie i byłam zmęczona. Dziś stałam w oknie i tęskniłam. Dziś stałam w oknie i słuchałam jak mówisz. Dziś stałam w oknie i patrzyłam jak odjeżdżasz. Dziś stałam w oknie i oglądałam jak pakujesz. Dziś stałam w oknie i spostrzegłam, że jedziesz. Dziś stałam w oknie i zniknąłeś mi z oczu.




2 komentarze:

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )