poniedziałek, 18 czerwca 2012

to

Stara, odkopana notka, to i stare zdjęcia.
4 czerwca 2009r.
"Jestem dzieckiem szczęścia, gdyby nie szkoła, byłabym jak jednorożec, a tak jestem tylko albo aż mianem kucyka pony. Nie każdy umie płakać kolorami tęczy, nie każdy umie dzielić się tym, co ma w sobie najbardziej korzystnego i pozytywnego. Mogłabym być lepsza, owszem. Po co mi to? Mam rodziców, przyjaciółki, chłopaka, a ja jestem Jego skarbem, pracuję na swoją przyszłość, staram się zrozumieć świat dorosłych, staram dążyć do celu i coraz to częściej stawiam sobie trudniejszy cel, ale mimo wszystko osiągnę to, czego chcę i ja to wiem. Uczę się, chociaż wiem, że stać mnie na wiele więcej. Poznałam w życiu masę ludzi - jedni mi podpadli, inni zbudowali most do krainy szczęścia, niektórym zazdrościłam, niektórym współczułam. Czasem sami nie umiemy tego dostrzec ile mamy w sobie piękna. Cieszę się, że jestem zdrowa. Niektóre panny zazdroszczą sobie figury, oczu, ale czy to jest aż takie ważne? Cieszę się każdym swoim oddechem, tym, że czuję, że widzę, że słyszę, że mam sprawne nerki, nogi i ręce. Cieszę się, że jestem akceptowana przez ludzi, że mnie lubią, że znam każdego z osobna, że nie jestem żadnym nałogowcem, że mam dach na głową, że mam swój pokój, że zapamiętuję nauki, które dali mi w przeszłości, że umiem uczyć się na swoich błędach, że milion lat temu poznałam Asię, Agę, Łukasza, Pawła i Marcina, że z Nimi pierwszy raz postawiłam babkę z piasku, z Nimi przechodziłam pierwsze miłości, dni dorastania. Nigdy nie jest idealnie w życiu, ale po co mamy myśleć o tym, co złe skoro było tyle dobrego. Nie zapomnę żadnej minuty, łez ani radości, rzeczy, które zrobiłam źle, pierwszego koncertu, pierwszych wagarów, pierwszego pocałunku, pierwszej przyjaźni, pierwszego (...), pierwszego przekleństwa, pierwszej ucieczki, pierwszych przypałów, pierwszej(...), pierwszego picia, pierwszych samodzielnych działań, żadnej wycieczki, żadnego człowieka. Dziękuje każdemu z osobna za każdy uśmiech, za każdą wspólną chwile, nawet tą zła, za każdą ciepłą chwile i za zimne też, za każde maleńkie szczęście w życiu i za każdą łzę, nawet za chwile, które były nieprzyjemnie."
Jeeeej, ależ byłam pozytywnie nastawiona!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za podpisywanie się przez Anonimowych będę dozgonnie wdzięczna : )